شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و ششمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه(94/02/14)

بدینوسیله به اطلاع کلیه اعضای انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک استانهای کشور ودبیران فیزیک می رساند، وبگاه شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و ششمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه شروع به کار نموده است. از علاقه مندان به شرکت در این کنفرانس درخواست می شود که با مراجعه به وبگاه کنفرانس به آدرس:


http://uipteachers.com/html/acts/conf/reg/pages1_f.asp?confid=PEC16

 

ضمن اطلاع از چگونگی ثبت نام و ارسال مقاله، تاریخ های مهم و فراخوان اولیه کنفرانس حاوی محورها، اهداف و ...  ثبت نام نمایند.

این کنفرانس ... 

توسط اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک ایران و آموزش و پرورش استان لرستان در دانشگاه لرستان  ، خرم آباد - از تاریخ 8 تا 11 شهریور ماه 1394 برگزار شده، مردم میهمان نواز وغیور شهرستان خرم آباد  با  جاذبه های فرهنگی، هنری و گردشگری استان آماده پذیرایی از شرکت کنندگان گرامی این کنفرانس هستند.

از علاقمندان و همکاران ارجمندی که تمایل به نگارش مقاله یا ثبت نام در کنفرانس دارند درخواست می شود تا اقدامات و هماهنگی های لازم جهت ثبت نام و انجام تحقیق یا جمع بندی یافته های تحقیقات را به عمل آورند.

البته روی سایت اتحادیه عامفا به آدرس­  www.uipteachers.com نیز  می توانید از نحوه برگزاری، اهداف، محورهای اولیه و نمونه مقاله اطلاع حاصل نمایید.

شورای اجرایی دوره ی ششم ضمن دعوت از کلیه معلمان گرانقدر فیزیک و پژوهشگران، محققین و فعالین حوزه آموزش، اساتید گرامی و علاقمندان به شرکت در کنفرانس و ارسال مقاله ؛ تمام تلاش خود را جهت برگزاری باشکوه کنفرانس و تمهید امکانات و شرایطی است که برای همه شرکت کنندگان پربار و مثمرثمر باشد، به عمل خواهد آورد.

گفتنی است باتوجه به سیاست­های شورای اجرایی دوره ششم، هزینه ثبت نام و شرکت در کنفرانس آموزش فیزیک ایران تا جایی که امکان دارد کمینه تصویب کرده، لذا برخلاف سنوات قبل که معمولا هزینه شرکت در کنفرانس افزایش می یافت، هزینه­ های شرکت در شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و ششمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه نسبت به سال قبل تغییری پیدا نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد